ari nih Jed nak cite sal pe pulak ek??
emmm...disebabkn semlm kwn2 Jed ramai yg sedih...
nak tau x sedih sbb pe??
ktorg nih nak dekat final dah nih....takot kooott.....
dengan tensionnye....yg sedih sbb laki pon ade....
hemmm....paling Jed kesian at kwn Jed lah....
nak tau x pe jd at die...??
cube bayangkan laki yg penah minx couple ngan korg n dh bg harapan kt korg...
thn die last2 kwn rapat ngan seorg pompuan yg korg kenal tangkap gamba mcm pe lah....laki tu bg cincin lah..kelua mlm sampe lewat mlm pon ade....cam ne perasaan tu??
kalo Jed kn,dh lame hanyut dlm linangan air mate.....
tp Jed tau kwn Jed nih tabah n kuat...=)
bg kwn2 Jed yg sedih sbb laki...tlg lah jgn sedih....
kalo laki cam tu baik tinggal kn je.....
asik mainkn perasaan org je....
tlglah laki....
tp x leh nak salahkn laki je....
pompuan pon ade je yg cam tu..
suke mainkn perasaan laki.....
pengakuan dr laki sendiri,die kate :
-tinggal kn je laki kalo cam tu sbb tu b'mksud die x cinte kn awk....
-kalo laki nih,if die cinte kn seseorg die akn setie....
-jgn sesekali main kn perasaan laki,sekali awk buat die patah hati...die akn jd play boy just sbb pompuan penah main kn perasaan die......
so pengajaran kt sini.....buat lah istikharah.....
insya'Allah kalo de jodoh x ke mane.....
kalo korg dh nampak jodoh korg...tlglh setie tlg sgt2 keh....
n doakn Jed n istikharah Jed kekal hingge ke syurga t....insya'Allah Aamiin...^^
Jed dh buat,korg bile lg??
jgn tunggu lame2....
mulekn dr skrg.....^^
keh lah Jed nak mamam dulu.....
lapa nih....
lain kali Jed smbung citer lg keh....
Assalamualaikum semue....^^

No comments:
Post a Comment